Proč je pro firmu důležité mít na svých webových stránkách uvedeny kontakty

Není žádným tajemstvím, že se dnes žije nejen ve skutečném světě, ale i v tom virtuálním. Především od doby, kdy se internet stal široce dostupným díky snížení ceny chytrých mobilních telefonů a volným wi-fi hot-spotům, které najdeme v mnoha obchodních centrech či v centrech měst.

Je samozřejmé, že tento trend reflektovali i obchodníci. Proto dnes prakticky nenajdete firmu, bez ohledu na velikost, která by neměla svou vlastní webovou stránku. Ta slouží ke sdělování informací zákazníkům, k udržování kontaktu s nimi a v mnoha případech také k obchodování.

kontakt1

Ovšem internetová stránka samotná není v žádném případě zárukou úspěchu. K tomu je potřeba, aby byla ona webová stránka také kvalitně zpracovaná, a aby obsahovala vše, co obsahovat má. Ideálně v přímé a jednoduché formě.

Jednou z informací, kterou je třeba tam podle zákona uvést, jsou i kontakty KMK Design. Konkrétně telefonní číslo a e-mail jak na vedoucí pracovníky, tak na oddělení péče o zákazníky a další pracovníky, které by mohl zákazník potřebovat. Chybět nesmí ani fyzická adresa sídla firmy a případně i kamenných poboček.

kontakt2

Proč je to však tak důležité, že to musí být dáno zákonem? Zde jde především o ochranu spotřebitele. Ten musí mít možnost v případě, že se například na výrobku objeví závada, kontaktovat příslušné oddělení dané firmy, aby mu poslali kus, který je v pořádku, nebo vrátili peníze.

Ovšem i uvedení adres kamenných poboček má svůj účel. Mnoho lidí dává stále ještě raději přednost klasickým kamenným obchodům před těmi internetovými. Zde si tedy bude moci najít nejbližší prodejnu a nakoupit zde, místo aby jen ke konkurenci.

Je faktem, že uvedení těchto kontaktů firmy nedělají příliš rády. Je to totiž způsob, jak je zákazník může pohnat k odpovědnosti, a zdaleka ne vždy oprávněně. Přesto je to důležitý prvek v ochraně spotřebitele, a ochrana by měla být vždy na prvním místě.