Aby si veřejnost webu všimla
To, že je na internetu přímo neskutečné množství všeho možného, je dobře i špatně zároveň. Dobře proto, že si zde může každý publikovat to, co podle něj stojí za zveřejnění, a každý tu pro změnu může nalézt to, co je mu zapotřebí, špatně pak proto, že se v té záplavě nejrůznějších materiálů takřka nedá vyznat. A nebýt internetových vyhledávačů, bylo by možné považovat za štěstí, kdyby se někdo dopátral toho, co právě potřebuje nalézt.
Ovšem existence internetových vyhledávačů přinesla kromě usnadnění hledání i jiný problém. A sice ten, že tyto systémy sice naleznou v okamžení to, co ten který uživatel hledá, jenže toho naleznou nepřeberné množství. A proto odkazy na nalezené stránky skončí v sáhodlouhých seznamech, jež jsou hledajícím předkládány.
A takový pátrající uživatel učiní co?
Otevře si nanejvýš několik prvních odkazů, které mu takový internetový vyhledávač naservíruje, a ty ostatní už zůstanou nepovšimnuty. A internetové vyhledávače řadí odkazy podle jim daných kritérií, takže se některé z webů drží na zajímavých předních pozicích, zatímco těm ostatním není přáno. Což může být i hodně nespravedlivé, ale je to jednoduše tak.
A chce-li majitel takové nepreferované internetové stránky ve vyhledávačích prorazit a dostat se na pozici, kde se jeho dílo bude těšit hojné návštěvnosti, nezbývá mu nic jiného, než vsadit na optimalizaci pro internetové vyhledávače, jež učiní právě z té které opomíjené stránky stránku zajímavou, atraktivní, preferovanou.
Díky činnostem jako odstranění nedostatků z webu, vytvoření dostatku zpětných odkazů, nalezení a použití nejvhodnějších klíčových slov a propagace lze dosáhnout značných úspěchů, jaké by jinak byly zcela nepředstavitelné, i PR články Seolight udělají své.
A proto lze optimalizaci doporučit všem, kdo nejsou spokojeni s návštěvností na svém webu. Je to víc než vydatná pomoc.